Plánování a objednávání

Plánování a objednávání je silnou součástí ICZ AMIS*HD®, reflektující zvyšující se tlak na lepší využívání lidských zdrojů i materiálních prostředků. Vyspělé plánovací kalendáře, možnost objednávání přes internet, plánování provozu operačních sálů a přístrojové techniky nebo rehabilitace jsou jen částmi mocného plánovacího aparátu řešení. ICZ AMIS*HD® rovněž podporuje pracovní workflow, elektronická schvalování a poloautomatizovanou optimalizaci zdrojů s cílem méně zatěžovat zdravotníky rutinními úlohami při plánování a věnovat cenný čas pacientům.

Plánovat lze na úrovni pracovníka, pacienta, přístrojové techniky nebo jiných zdrojů (například místností). V systému je možno zakládat neomezené množství plánovacích kalendářů, které mohou být přístupné oddělení (pracovní jednotce), skupině pracovníků či jednotlivému pracovníkovi (soukromé kalendáře) nebo mohou být publikovány v anonymizované formě (například prostřednictvím pacientského portálu – volné termíny).

Pro každý kalendář se definují pravidla (pracovní doba, interval události, práva pro zápis/čtení dle role uživatele). Informace a dokumentace ke konkrétnímu pacientovi lze vyvolat přímo z jeho objednávky v kalendáři. Událostí v kalendáři lze rovněž automaticky zahájit proces dle definovaných pravidel (například při plánované návštěvě na ambulanci pacienta zapsat do čekárny a následně k ambulantní návštěvě, analogicky k přijetí k hospitalizaci). 
V rámci nástrojů plánování lze rovněž generovat plán léčby (rehabilitace) pro pacienta.

Z kalendářů lze také realizovat manažerské výstupy a statistiky.